Wielkopolska Szkoła Roku

sekretariat@105.edu.pl

OBÓZ REHABILITACYJNO SPORTOWY W JASTRZĘBIEJ GÓRZE

Obóz rehabilitacyjno – sportowy – Jastrzębia Góra 16- 22 września 2018 r.

W ostatnim tygodniu kalendarzowego lata grupa śmiałków wybrała się w podróż nad morze do zaprzyjaźnionego Pensjonatu SEDNA w Jastrzębiej Górze. Codzienny rozruch poranny prowadzony przez pana Grzegorza Radzikowskiego przy współpracy pana Marka Błażejaka i pana Szymona Bartkowiaka był dla wszystkich nie lada wyzwaniem. Biegającą grupą zainteresował się Pan Sołtys Jastrzębiej Góry i wzruszony aktywną postawą naszej młodzieży podarował całej ekipie pamiątki. Pyszne, regenerujące posiłki przygotowywały nam pani Aleksandra i pani Krystyna, które z dobrego serca wszystkim obozowych wrześniowym Jubilatom i Solenizantom piekły torty i pyszne ciasta. W sprzyjających okolicznościach przyrody i słonecznej, iście letniej pogody zobaczyliśmy i braliśmy udział w wielu atrakcjach. Codzienne przejażdżki rowerem, spacery brzegiem morza i promenadą Światowida, kąpiele morskie. Widzieliśmy Obelisk „Gwiazdę Północy” – w miejscu najbardziej wysuniętym na północ Polski – to tutaj znajduje się najbardziej na północ wysunięty punkt linii brzegowej polskiego wybrzeża. Udział w Błękitnej Szkole na Helu, pokaz higieny i karmienia fok w Fokarium. Przejażdżki meleksem, pociągiem PKP i innymi środkami komunikacji miejskiej. We Władysławowie bawiliśmy się w ogromnym parku – OCEAN PARK – zwiedzaliśmy park z przewodnikiem – panem Andrzejem, jeździliśmy na Segway-ach, skakaliśmy na podwieszanych trampolinach. Oglądaliśmy ogromny wodospad, w którym jest woda morska, tryskającego wodą wieloryba. Widzieliśmy żywe rekiny, park starych łodzi rybackich. Braliśmy udział w multimedialnym show i rozmawialiśmy z gadającym wielorybem. Budowaliśmy z ogromnych klocków LEGO. Aż żal wracać do szkolnej rzeczywistości… Dziękujemy Pani Dyrektor za umożliwienie wyjazdu, Sponsorom za dar serca i ogromne wsparcie finansowe uczniów, dzięki czemu mogli wyjechać nad morze. Dziękujemy pani Annie i Cezaremu Mazur – za fenomenalne przyjęcie i gościnę w Pensjonacie SEDNA – już tęsknimy i nie możemy doczekać się następnego spotkania. Wszystko to było zasługą kierownika obozu – pana Grzegorza Radzikowskiego oraz wychowawców: pana Szymona Bartkowiaka, Marka Błażejaka, Aleksandry Mróz i Katarzyny Wieczorowskiej

Cytując słowa piosenki…”Żegnaj lato na rok, stoi jesień za mgłą, czekamy wszyscy tu, pamiętaj aby wrócić znów…” Ahoj!

Program do rozliczania PIT online - e-pity Klauzule informacyjne ad RODO

Jeżeli zauważysz błąd
– zgłoś go do administratora