Wielkopolska Szkoła Roku

sekretariat@105.edu.pl

WAKACJE NA 105

Jastrzębia Góra 29.07 – 5.08.2018 r.

Dzięki uprzejmości kilku poznańskich instytucji oraz nauczycieli i wychowawców ZSS nr 105, my uczniowie oraz absolwenci tejże szkoły, mogliśmy po raz kolejny wygrzewać się nad Bałtykiem. Oprócz plażowania, zabaw w piasku i zażywania morskich kąpieli w niezwykle ciepłych wodach naszego morza, doświadczyliśmy też wiele wspaniałych atrakcji. Zwiedzaliśmy Hel i Władysławowo, uczyliśmy się pilnie w „Błękitnej szkole”, gdzie dowiedzieliśmy się dużo o życiu fok i morświnów. Z naszym zaprzyjaźnionym płetwalem błękitnym zwiedziliśmy Ocean Park, w którym między innymi podziwialiśmy płaszczki i rekiny, jeździliśmy kolejką górską, obejrzeliśmy wioskę rybacką oraz wystawę rzeźbionych ryb, bawiliśmy się też na największym na wybrzeżu placu zabaw oraz na wspaniałym koncercie disco polo. Szczególnym przeżyciem dla nas był koncert Sławomira, na który czekaliśmy do późnych godzin wieczornych. Nic też nie zatrze wrażeń doznanych podczas przejażdżek meleksami. Pobyt w Jastrzębiej Górze to jednak nie tylko wycieczki i atrakcje to także doskonała gościna pensjonatu Sedna, z przemiłą obsługą i wykwintnym jedzeniem, długie spacery bulwarem oraz niezapomniane zachody słońca. Pełni wrażeń i ochoty na kolejną nadmorską przygodę wróciliśmy do Poznania. Jesteśmy pewni, że nasz wyjazd nie doszedł by do skutku gdyby nie przychylność kilku osób oraz instytucji. Szczególne podziękowania kierujemy pod adresem Zielonego Domku – Prywatnej opieki nad dziećmi, Caritas Archidiecezji Poznańskiej, Księdza Proboszcza Prałata dr Pawła Deskura. Dziękujemy też naszym wychowawcom Pani Katarzynie Wieczorowskiej, Annie Nieścierowicz, Aleksandrze Mróz, Paulinie Roszyk i Panu Szymonowi Bartkowiakowi.

Program do rozliczania PIT online - e-pity Klauzule informacyjne ad RODO

Jeżeli zauważysz błąd
– zgłoś go do administratora