Wielkopolska Szkoła Roku

sekretariat@105.edu.pl

LATO W ŚWINOUJŚCIU

Wakacje w Świnoujściu Klub Podróżnika po raz kolejny w wybrał się na wyjazd wakacyjny do Świnoujścia w dniach od 1-6 lipca 2018r. Podróż rozpoczęła się na dworcu PKP skąd ruszyliśmy pociągiem, z którego przesiedliśmy się na prom a potem autobus aby dotrzeć do naszego miejsca noclegowego. Wszystkie środki lokomocji są już nam dobrze znane a podróżowanie nimi sprawia nam wiele radości. Bardzo lubimy Świnoujście, oferuje nam ono zawsze szereg atrakcji. I tym razem zwiedzaliśmy zakątki miasta, szeroką plażę, spacerowaliśmy po promenadzie, zajadaliśmy się pysznymi lodami i smaczną pizzą. Wybraliśmy się też do kina w Centrum Handlowym Corso na film przygodowy pt.: "Kuba Guzik". Podczas naszego wypoczynku nad morzem odwiedziliśmy również piękne Międzyzdroje i Truskawkową Farmę, gdzie zabawy nie było końca i spędziliśmy tam prawie cały dzień. Pogoda ducha i za oknem dopisała nam i w tym roku, polecamy wszystkim to miejsce na spędzenie wakacji, czasu wypoczynku i zabawy.

E. Jaśkowiak, K. Modrzejewska, M. Ślebioda, M. Sławińska

Program do rozliczania PIT online - e-pity Klauzule informacyjne ad RODO

Jeżeli zauważysz błąd
– zgłoś go do administratora