Wielkopolska Szkoła Roku

sekretariat@105.edu.pl

Wakacje w Świnoujściu

Podróż pokonaliśmy pociągiem, promem i autobusem. Gościło nas schronisko szkolno-młodzieżowe, gdzie mogliśmy integrować się z innymi wypoczywającymi gośćmi. Już pierwszego dnia wybraliśmy się nad morze, gdzie powitała nas szeroka plaża i piękna promenada. Podczas wypoczynku w Świnoujściu byliśmy w kinie, na lodach, gofrach, pizzy i kilku wycieczkach. Najbardziej podobała nam się wyprawa busem do Farmy Truskawkowej Karls w niemieckiej części wyspy. Tam mogliśmy spróbować przetworów truskawkowych, obejrzeć pokazy wyrobu cukierków, ale przede wszystkim skorzystać z atrakcji tego miejsca. Zjeżdżaliśmy na wycieraczkach, skakaliśmy na trampolinie, budowaliśmy wodociąg, kluczyliśmy w labiryncie, wspinaliśmy się w parku linowym, szliśmy po torze przeszkód, bawiliśmy się w budowniczych i strażaków. Bardzo nam się to miejsce podobało. Kolejnego dnia wybraliśmy się na wycieczkę do Parku Miniatur i Kolejek w Dziwnówku. Podczas wypoczynku korzystaliśmy z uroków pięknej plaży i atrakcji miasta. Udaliśmy się również w rejs statkiem po porcie skąd wypłynęliśmy w morze. Cały wyjazd bardzo nam się podobał a pogoda pozwoliła cieszyć się ciepłym latem nad morzem. Może wrócimy tam za rok.

E. Jaśkowiak K. Modrzejewska A. Nieścierowicz A. Jurek

Program do rozliczania PIT online - e-pity Klauzule informacyjne ad RODO

Jeżeli zauważysz błąd
– zgłoś go do administratora