Wielkopolska Szkoła Roku

sekretariat@105.edu.pl

W Parku Orientacji Przestrzennej

W środę, 27  maja pojechaliśmy wraz z naszymi wychowawcami, do Parku Orientacji Przestrzennej przy SOSW dla Niewidomych w Owińskach, który na co dzień służy rehabilitacji i rewalidacji osób z dysfunkcją wzroku.

Wczesnym rankiem wyruszyliśmy z Dworca Autobusowego – Śródka, by punktualnie na godz. 9.00, dotrzeć do celu podróży. Tam, przywitał nas Pan Michał Wasążnik - zarządca ogrodu. Już na pierwszy rzut oka wiadomo było, że ogród jest duży i pełen niespodzianek. Nie myliliśmy się, gdyż już po przejściu kilku metrów aleją grabową, naszym oczom ukazała się drewniana altanka - idealna na nasze pierwsze śniadanie! Potem było już tylko ciekawiej. Tuż obok altanki, znajdował się mini zwierzyniec, który zamieszkiwały kury i króliki. Bardzo nam się podobały i mieliśmy ogromną ochotę trochę się z nimi pobawić... Następnie po przejściu ścieżkami o różnym podłożu, dotarliśmy do wspaniałego placu zabaw. Było tam wiele atrakcyjnych sprzętów. Najbardziej podobała nam się wielka trampolina, na której można było skakać bez obaw, że się z niej spadnie, gdyż była zamontowana na poziome podłoża. Dużą radość sprawiało nam też wspinanie się po sznurkowych piramidach z „gniazdami” ale najwięcej śmiechu przyniosła tyrolka, na której moglibyśmy zjeżdżać bez końca. Były też huśtawki, karuzele i ściana wspinaczkowa oraz  ścieżki z przeszkodami. Cały plac zabaw otaczał piękny ogród w stylu barokowym, z tajemniczą zabytkową kapliczką. Mimo nie najlepszej pogody, bawiliśmy się świetnie a planowane dwie godziny pobytu w Parku, minęły bardzo szybko. Pełni wrażeń i ochoty na ponowne odwiedziny w tym niesamowitym miejscu, powróciliśmy do szkoły, gdzie czekał  na nas smaczny obiad:)

Paulina Roszyk

Program do rozliczania PIT online - e-pity Klauzule informacyjne ad RODO

Jeżeli zauważysz błąd
– zgłoś go do administratora